Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av Minna H - 17 oktober 2009 19:27

Brevet

Jag tänkte kanske gå på dans? Vart brukar du gå ut?



Svaret

kvinna med två vänsterfötter håller sig till öl, om hon tar sig ut...    Soffa och tv är så mycket mer roligt!

Av Minna H - 17 oktober 2009 19:20

En ny igen... Verkar vara så som att de kommer och går fort... Undrar varför? *haha*

Bild och fin presenation...



Brevet

Kollar in en stud så vad gör de denna lördag ?  



Svaret

Ja, inte mycket.. Ska kanske ut och ta en öl.. med mamma!    Men bättre med trevlig sällskap över en öl än en tråkig typ som bara glor ner i urrigningen..   
Själv då?


Brevet

jaja här blir det rätt lungt flängt runt hela dan å fotat så de blir soffläge med ömma fötter    så naturlit vis nån rulle som går. hmm ja de är inte kul med tråkiga typer  

Av Minna H - 17 oktober 2009 18:39

Minns inte mannen...


Brevet

Vad skall du göra ikväll?


Svaret

Kanske gå ut, själv då?

Av Minna H - 17 oktober 2009 18:17

Nästan jämngammal, började undra om jag hade hamna på dagisavdelningen eller något!

Ingen bild och presenatinen är lik brevet...


Brevet

Hur är läget med dig ikväll? Här är det bara fint... sitter och slappar lite framför datorn..
Jag är en 32 årig kille som bor några mil utanför (en stad i norr)... är egen företagare, driver en byggfirma...
Hoppas du har tid och lust att surra bort en stund...
Kul om du hör av dig... Kram så länge...!


Svaret

Brevväxlar gärna lite, men börjar få ont om brev   
Jag bor inte här uppe utan är och hälssar på bara...
Jag läser på universitet men söker lärlingsplats som elare.. Men det är lite svårt nu på den arbetsmarkanden..   


Brevet

Aha... jag förstår... vart bor du egentligen då?
Har du möjligtvis msn... där är det ju lite lättare att prata...



Svaret

Bor i närheten av Sundsvall, och har msn men tycker inte om att plocka in folk på den.. Får nog skitförslag på brev, tanken att få dem på min msn känns inte alls lockande!


Av Minna H - 17 oktober 2009 17:17

Men allvarligt??? Nu är det en som är 16 år yngre... jisses...

Ingen bild men rätt så rolig presentation..


Brevet

vill du komma o läsa en godnatt saga för mig?



Svaret

   Du är gammal nog o läsa själv!



Brevet

kanske de men du kanske vill läsa för mig sen krypa under täcket med mig?
msn?


Svaret

små pojkar ska inte nalla i spriten, de får så mycket konstiga ider för sig..


Brevet

men seriöst ge din msn.
du får komma direkt o mysa då?


sprit är inge för mig så dricker aldrig.
mitt sista mail nu fortsätter skriva i morgon



Svaret

   Det är sjukt lätt o få en knull, jag satsar på mycket svårare projekt.. Så som seriös relation.. så gå o lek någon annanstans... kanske me dom andra tjurarna?

Av Minna H - 17 oktober 2009 16:58

Har bild, ingen presenation.. ungefär 14 år yngre


Brevet

tjena fin du va gillar du yngre?

 

 

Svaret

Bryr mig inte om ålder, utseende osv så värst, men mer om person



Brevet

  okk    nå du såg snygg ut iallafall    va händer ida då?    vägarna förbi happis?

  

  

Svaret

Vet inte vad o göra än, ta de lungt.. finns inte så mycket o göra här.. Tur att man ska hem snart igen söderut.. Inge happis för mig inte  

 

Brevet

  jasså okk ;   bor du i hedenäset?

  

  

Svaret

nee är och hälsar på... ska hem i veckan...


Brevet

okk vill du hitta pånåt



Svaret

Har inte varit länge medlem här, men har fattat att vad de flesta vill träffas för är inte alls min grej..  


Brevet

okkk  

Av Minna H - 17 oktober 2009 11:15

fått brev igen... undrar om jag svara på brevet igår? nee, de gjorde jag inte... undrar om jag blogga den?? Måste kolla sen...


Brevet

vad har du för dig snygging?


Svaret

Inte mycket... Är hemma hos mamma och hälsar på... Längtar tebax söderut redan...   
Lappsjuka!!   
själv då?   


**fick snart svar igen...


Brevet

Jasså   var bor hon då? jag gör inte så mycke.. är lite smått bakfull och sugen på nån som tar hand om mig 


Svaret

Så du vill ha någon dit som fluffar din kundde, ger några råa ägg i jos.. eller vilken äckel man nu ska dricka som bakfull...   
Är i Hedenäset, mamma bor där... Kommer från Sundsvallstrakten annars..


** svar igen


Brevet

Nä jag vill ha någon som gör det skönt för mig 


Svaret

Jasså, berätta gärna hur   


**och sen kom de brev.. ojoj.. vad ovanligt... haha... jisses.. lättroad jag är.. kul o blogga...


Brevet1

är du sugen på att tillfredsställa eller? har du msn då?


Brevet2

Kan tänka mig lite hur som helst.. bara båda tycker det är skönt härligt sex.. gärna en massa slick och sug



Svaret

   Ledsen, men vi söker helt olika saker.. Du söker efter bara sex, jag söker efter en man att dela liv med där sex är en del av... Jag håller tumme för att du finner det du söker, är nog lätt i dagens samhälle   

Av Minna H - 17 oktober 2009 09:44

Han har bild och presenation..


Brevet

Hedenäset är det i övertårneå? om isåfall har ni fått nå snö ännu?


Svaret

Ja det stämmer, nej inte nu.. fanns i början av veckan eller något sånt.. Bor inte här är bara och hälsar på mamma.


**fick snart svar igen..

Brevet

jasså, var har du din koja?



Svaret

Jag bor i närheten av Sundsvall   
Så vad söker du här då? Hittat något av intresse än?

Presentation


Jag bloggar om brev på en seriös singelsajt, vilket utbudet idag är..

Jag tycker det är väldigt intressant med klimatet där, för de singlar idag vilka hoppas finna kärleken där ute...


Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker så här om singelbloggen...
 Vidrig, låt stackarns männen vara!
 Tråkig, bryr mig inte..
 Spännande, vilka puckon!
 Tragiskt att blogga om sånt
 Tragiskt att män är så.. (även kvinnor)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards