Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Minna H - 16 oktober 2009 16:38

bild och presenation finns, och han är i min pappas ålder..


Brevet

hur har du det ?


Svaret

bara bra tack, själv då? kommer inte svara dock på nästa brev eftersom mina brev börjar ta slut... men önskar dig en bra helg   


fick svar.. att jag alltid glölmmer bort att det finns msn... o mobil o sånt...


Brevet

visst ha en bra helg själv , reagerade på att du skrev Hedenäset jag har gjort repmånad där tror jag var i den trakten också när jag gjorde lumpen vill du skriva mer så är min msn adress , ****@hotmail.com annars ha det bra

 

Av Minna H - 16 oktober 2009 15:05

fick svar igen


Brevet

  men en gentleman värmer väl en kvinna som fryser



Jaa, han har nog rätt, han tänker så säkert att sätta igång pannan åt mig och hämta täcke och kudde så att jag får sitta och bli varm, medans han lagar mat. Och efter att det är uppvärmt o jag är glad så åker han hem.. JOOO, men tror inte ni det??

Av Minna H - 16 oktober 2009 15:01

Fått första brev från en man med bild och världens längsta persentation. Osäker om det finns punkter i texten ens..



Brevet

Har bara en liiiten undran..Hedenäset vars e dee.....????....Tack på förhand..


Svaret

Det ligger mellan Haparanda och Övertorneå, närmare Övertorneå..



Av Minna H - 16 oktober 2009 14:23

Man som är väldigt nära i min mammas ålder, och pappas... Ingen presenation eller bild..



Brevet

Bor du i själva hedenäset


Svaret

oojaaa, alldelses ensammen i ett stort kallt hus...



**Nej nej, jag ljuger inget alls.. bara

1 det är inte i hedenäset jag kommer att vara i

2 kommer inte vara ensam, är med mamma

3 kommer vara i en lägenhet..


fick svar snat


Brevet

skall jag komma och värma dig  

 

Svaret

men JAAAA jag är fullkomligt desperat och tar vilken jävla spöke till man som helst..


** brev igen


Brevet

  är ju inget spöke precis jag är en trevlig officer och en gentleman


Svaret

Ja jag vet inte hur en officer förväntas vara men en gentleman frågar inte om han ska komma och värma någon bara så där, kanske en manlig... gigolo? Ja, gigolo eller annat skräp till män gör det..

Av Minna H - 16 oktober 2009 14:12

Bild men presentation saknas


Brevet

oj va fin du är tänk om man fick vakna upp med dig på morgonen !



Svaret

   Livet är inte Dallas!!



**fick snart svar


Brevet

vad?


Svaret

ja, det finns inte en chans att du vaknar brevid bildlika mig någonsin.. Bara i dallas är man fortfarande afton fin med håret i ordning, smiket på plats osv..    Verkligheten är något heeelt annat   

Av Minna H - 16 oktober 2009 14:05

Fick msn adress efter några gästboksinlägg..


Trevlig ok kille än så länge, men som sagt.. Fiskar inte på riktigt, bara ekolodar läget för hur det är för singlar...


Av Minna H - 16 oktober 2009 14:01

Brevet

ja det hade inte varit fel..blev du intresserad? 



** haha.. njaeee, tror inte.. svarar inte ens.. Dåligt med brev kvar.. Kommer vara lång dag idag (sitter på bussen till klo 20.00)

Av Minna H - 16 oktober 2009 10:59

nytt brev


Brevet

så du bor inte där vart bor hon någonstans då  ,stannar du länge,vore skojj och ses,berätta är nyfiken 


Svaret

nej, jag stannar inte så länge så några nöjjeskaffe hinner jag inte med..    Jag bor i västernorrland annars, läser på universitet. Vad sysslar du med på dagarna?


Presentation


Jag bloggar om brev på en seriös singelsajt, vilket utbudet idag är..

Jag tycker det är väldigt intressant med klimatet där, för de singlar idag vilka hoppas finna kärleken där ute...


Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker så här om singelbloggen...
 Vidrig, låt stackarns männen vara!
 Tråkig, bryr mig inte..
 Spännande, vilka puckon!
 Tragiskt att blogga om sånt
 Tragiskt att män är så.. (även kvinnor)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards