Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Minna H - 9 oktober 2009 21:41

Bild och presentaton..


Brevet

 Hur gick det för timrå mot MODO??


Svaret

noll koll..   

Av Minna H - 9 oktober 2009 21:18

Det har kommit två brev från man nr 5 idag och igår, men de är på ungefär fyra meningar. Känns helt meningslöst att svara på dem..


Breven

1. bra med dej

2. vad gör du i kväll då 

Av Minna H - 9 oktober 2009 21:13

Känns som helt totalt onödigt o svara på den här brevet, ingen bild och ingen presentation. Han är ungefär 15 år äldre än vad jag är. Hans brev känns lika hopplös att svara som 5ans..


Brevet

gillar du att gosa 

Av Minna H - 9 oktober 2009 21:01

Brevet

ojoj...vad gör dig rastlös då?.......är det att det kan finnas nå´t bättre på andra sidan sandlådan eller? 



Svaret

Nee, faktiskt inte.. Det är att jag upplever mannen jag är med oseriös på något sätt, eller att sexet driver mer än annan gemenskap.. Eller att jag tycker de dricker alko för ofta.. Såna saker... Då drar jag    Sen att jag är rastlös och full me hyss i relatonen, är inte samma som att jag måste ha andra... eller något sånt.. men hyss har jag för mig.. hehe..

Av Minna H - 9 oktober 2009 20:56

Kopierar inte ens breven hit, men förfrågingar om modig dam med lena händer åtminstånne? osv... Synd han såg snäll o trevlig ut. Tur att man inte är singel något mer, och måtte man ALDRIG bli det igen!! Vill inte tebax till singelträsket, det är ju det där som är utbudet idag om man är singel..

Av Minna H - 9 oktober 2009 11:53

Ja, de va inte snusk i alla fall... Än...



Brevet

ja jädrar du...skulle varit intressant kolla om man klarat av att hålla dig från skorna... 


Svaret

INGEN husse har klarat av det under en längre tid, antigen har jag gnagt på skor snart, till deras förtret. Eller sen så har jag gnagit av mig benet för att komma bort från husse..   

Av Minna H - 9 oktober 2009 10:56

Jag kanske är naiv men jag tror att hoppet har dött för de flesta, därför söker folk bara efter sex. För det är ju ändå tydligen lätt och få. Man börjar söka efter kärleken, men bara sex erbjuds. Tror det är så för både män och kvinnor, sen så söker de sex. Hoppas på kärleken ändå, eller slutar hoppas på kärleken, eller sen så är det helt enkelt bara så ruttet att folk vill inte ha kärleken med sina krav och förpliktelser, utan vill bara ha russinen ur kakan = sex..

Av Minna H - 9 oktober 2009 09:53

Även om jag inte har svarat man 23, herr senior.. så kommer det mera.. jajjamensan.. det kommer mera...


Brevet

Om så vore....eller skulle bli....men det beror ju personer i så fall....så kunne det bli på både uppfarten & nerfarten.....av å till är jag i Birsta cenret å handlar in lite saker för renoveringen där uppe
Känner du för sex / skönt Knull.så kan vi dela lite av det tillsammans ........jag är inte självisk ser du....delar gärnam med mig av livets goda sida    

Presentation


Jag bloggar om brev på en seriös singelsajt, vilket utbudet idag är..

Jag tycker det är väldigt intressant med klimatet där, för de singlar idag vilka hoppas finna kärleken där ute...


Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker så här om singelbloggen...
 Vidrig, låt stackarns männen vara!
 Tråkig, bryr mig inte..
 Spännande, vilka puckon!
 Tragiskt att blogga om sånt
 Tragiskt att män är så.. (även kvinnor)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards