Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Minna H - 7 oktober 2009 21:45

Då har det kommit man nr 21, fassinerande att man inte har behöft ens skriva först till någon annan... Har kankse bara tittat runt lite efter dessa män, vad som finns där ute.. Fönstershoppat..


Brev

Hur är det i Tirå då en kväll som denna_? 


**Jag vet inte hur det var i timmrå, för jag var inte där... Och jag va inte vid datorn heller något mer.. Så han blir utan svar..

Av Minna H - 7 oktober 2009 21:00

Jag minns inte ens att vi har skrivit med varandra men han finns in listan, kollade hans presentation och där finns det en bild och förklaring på att han vill träffas på olika sätt, en ensam eller ett par... framgår inte om det är par av man o kvinna eller två kvinnor..

 

Brevet

Hej....
Läget i Timrå?
Finns det någon chans att ses framöver?  

 

 

**nee, tycker att jag har bra presentation, som står för att "jag tror på kärleken", män kanske blandar sex med kärlek? Att om en kvinna vill ha en kärleksrelation så får hon en kk relation för det är ju det hon vill ha, tror han.. Kommer inte ens svara..

 

 

Av Minna H - 7 oktober 2009 20:45

Bakar ihop dagens brev så att de inte blir så utspridda överallt, man för man per dag ;)



Fått mail från ett gammal bekant ansikte från tiden jag var medelm på riktigt, men minns inte själva personen.. Igenkänneskapet är nog ömsesidigt.


Brevet

Jasså du Timrå...jag känner igen dig men vart har jag sett dig tro??? Ja i alla fall här är killen som är uppväxt i ******...så fanns inte så mycket annat lag att gilla än TimråIK     Men numera bosatt i **** Trivs bra där...ja ja Vad gör du då? jag har precis tränat klart på min motionscykel här hemma nyduschad och ska se en ny film med Harrison Ford...


Svaret

Är en så kallad återkommande medlem  



Senare på kvällen;

Jag börjar stava massor med fel känns det så som, trött och less på maila... Så den här får bli kvällens sista mail på kontaktsajten. Fick ett gulligt brev, och nu minns nog varför jag minns han. Han var väldigt trevlig och brevväxla med!! En av de få sällsynta på kontaktsajter..

 

 

Brevet

Ja jag har också gått ur härifrån flera gånger sen tillbaks... ärligt så har jag tröttnat på det....***kontaktsajten* alltså... vill träffa en tjej på normal väg... vad det nu är....???    men du ta min adress lägg till mig på msn eller lägg inte till mig...kan vi snacka där i stället min adress är *******@hotmail.com... jag går bara in här lite då och då...och du kan ju alltid ta bort mig på msn om det sen känns tokigt på nått sätt....



Svaret

Håller mig helst till brev, men tack  


Tog inte länge för att få svar från honnom.


Brevet

Ja men då håller vi oss till brev    får jag plågas lite härinne om du vill skriva mer förstås    ha det bäst kul om vi hörs...m.v.h ***


**Allvarligt, varför finns det inte fler såna män? Antingen är han dödligt smart och är likadan som resten, eller sen så är han genuint seriös man... Någon kvinlig bloggläsare som vill ha hans e-post?

Av Minna H - 7 oktober 2009 20:11

Han har skaffat sig en identitet på samma kontaktsajt och ska börja sända brev, få se om han får svar och vilken slags svar.. http://singelkille.bloggplatsen.se/presentation/

Av Minna H - 7 oktober 2009 19:25

Okej, han kunde inte något bra svenska, men hans presentation är på engelska oxå, ingen bild.


Brevet

jag älskar blu ögen
pusss  
msn?tack


Svaret

Har ingen msn :)



Jooo, tjena vem har inte det idag? Nästan ingen. Men det finns många som inte har, jag vet det...


Brevet

0738***** hoppas om vi kan smsa varand  




**Sorry, även om jag våre singel så köper jag inte grisen i säcken... ÖÖH föresten! Jag gjorde det flera ggr när jag var singel!! Bytte nr me bildlösa män.. Hahhaha! Det var tider det, helt hysteriskt roligt, men ojoj, måtte den tiden vara borta för ALLTID!

Av Minna H - 7 oktober 2009 18:51

Man nr 17 känner igen mig, men han kan inte placera mig. Han är en fd studiekamrat.. Hur och göra här? Första bloggläsaren som svarar ett JA till att berätta, så berättar jag. Eller om det blir ett NEJ så berättar jag inte.. För allvarligt jag tycker inte att jag har någon skyldighet att berätta för denne om vem jag är och min blogg. Men har dock han på min Facebook.. Men vi brevväxlar inget.


Brevet

du ser bekant ut.. har vi tränat nån sport ihop ? jujutsu eller nåt sånt ?
anywa.fin bild
lust att prata ?


Svarar inte än...

Av Minna H - 7 oktober 2009 18:24

Efter ett dygn så har jag återfått minnet av hur männen skrev inne på kontaktsajten, det är korta brev. Vilket är vansinne med tanke på att man har bara ett visst antal brev att skriva per dag. Man får sortera noga vilka är intressanta att skriva med.


Man nr 15 är sambo, han förklarar i presentationen att han vill ha lite spänning och avbrott från vardagen med en spännande kvinna.


Brev

Haft en bra onsdag?


Svaret

Ja tack själv då?




Nästa man som skriver så ska jag skriva ett jättelångt brev och se hurdant svaret blir. Börjar få ont om brev för idag.


Jahaa, då vart den sambomannen nr 15 som ska få ett långt brev (sällan hinner min tanke till handlig bli lång), blir spännande om man får långt brev tillbaka eller bara ett kort ja eller liknade.


Brev

Vore synd att klaga, dessutom är det ingen som bryr sig :-)


Svaret

Jaa, det är bara besvärligt att gnälla och folk får skavsår i öronen ;) Jag måste fråga av ren nyfikenhet. Hur kommer det sig att du söker efter sex på en kontaktsajt som är ämnad för att finna kärleken i? Menar det finns ju mer lämpliga forum för det. Lite skillnad mellan kärlek och sex, eller?


ÖÖH? Vart inte långt brev men det var pang på rödbetan i alla fall ;)



Men see, jag fick svar på mitt rättframma brev.. Kommer nog va än rättfram i brevet jag ska sända nu..


Brevet

Precis, åsså blir man betraktad som just en gnällis tss
Avsett för och avsett för... Finns nog både sämre och bättre sidor. Som kille är det nog ungefär lika svårt oavsett vilken av siterna man söker på :-)


Svaret

ja du är i alla fall ärlig om din relationsstatus, men frågar du mig om dejt så kommer jag enbart för att hänga upp dig i en gran.. och i kulorna så som det är ämnat för juletid ;)

Fast din sambo kanske är helt och hållet med på noterna? och tycker det är ok? Finns ju den sorten idag oxå...



Ja, fick ju svar. Och har som inget att tillägga eller svara.. Tycker bara att det är vidrigt med otrohet, om man är villig att vara med någon och göra denne så illa samtidigt? Man kan inte tycka alls om denne man är med, utan det måste ju vara någon form av hat och avsky? Eller? När man vill vara kvar och ändå ta för sig av andra... Att inte låta denna man är med att finna någon som verkligen älskar en utan man bara kränker om och om igen den man är med, i hemlighet...

 

Brevet

Nä sambon vet såklart inget... Jaja, inga moraliska predikningar..jag veeet att det är fel etc etc. Vet också att det är rätt vanligt, främst killar (som oftast gömmer sig som singlar här då..) men även en o annan dam.

Av Minna H - 7 oktober 2009 18:19

Minns inte vad vi skrev i morse, men har fått svar i alla fall..


Brev

du vill inte ha mitt nummer?


Svaret

Tycker om att brevväxla så jag håller mig gärna till brev.

Presentation


Jag bloggar om brev på en seriös singelsajt, vilket utbudet idag är..

Jag tycker det är väldigt intressant med klimatet där, för de singlar idag vilka hoppas finna kärleken där ute...


Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker så här om singelbloggen...
 Vidrig, låt stackarns männen vara!
 Tråkig, bryr mig inte..
 Spännande, vilka puckon!
 Tragiskt att blogga om sånt
 Tragiskt att män är så.. (även kvinnor)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards