Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Minna H - 6 oktober 2009 23:00

Okej så här ser det ut idag (dag ett)


Några vänner har hejjat (de ej numrerade) och utanför statisitiken


3 st män med gästboksartigheter..

8 st män med brevskiveri därav, 

1 man har gjort sitt intresse för typen av kontaktsök glasklar men med finess och 

1 man som har varit tydlig redan i sin prec om söket efter "vänskapliga kontakter i olika form"

Av Minna H - 6 oktober 2009 22:46

Det tog några timmar innan jag fick svar igen


Brevet

hehe,,,,,jag är söt , gapa stort så får du sockret du vill ha!



Jahaa, o vad kan syfta på då? *oskyldig min* och hur o svara på det där då? Hoppar över svaret, typen av man är glasklar. Man nr 1 är kaserad ur brevlistan, han har visat vad han är för något. Måste ge han en liten fjäder i hatten för att den kom med humor i alla fall ;)

Av Minna H - 6 oktober 2009 22:25

Bild och ovanligt vettig prec. Detaljrik info om honnom. Han skrev även en frågemening med ett frågetecken!! Helt fantastiskt..


Brevet

Hur e läget ?


Svaret

Bara bra, själv då?


Tog lite tid, några minuter sen som nästa brev...


Brevet

bara fint med mig. hmm vad ska man skriva?   det e inget lätt att beskriva om sig, så du kan gärna fråga något du vill veta ? 


Svaret




Jag vet ju inte vad o vilja veta? Är ju där bara för att kolla mentaliteten på "finna sanna kärleken sajten". Det får nog dröjja lite innan jag svarar...

Av Minna H - 6 oktober 2009 22:00

Vettig bild, vettig prec..


Brevet var oerhört kort så dom för de flesta där... Börjar se en möster med kortkorta brev, våre det en kjol på en kvinna så skulle den sluta innan den har börjat, någonstans efter knappen.


Brevet

prata lite?


Svaret

Brevväxlar gärna

Av Minna H - 6 oktober 2009 21:56

Varken bild eller prec. Medlem i två dagar, men något säger mig att han har varit medlem längre, bara tagit bort kontot och lagt in den igen. Varken bild eller prec kommer man inte få se skymten av.


Brevet

Allt väl? vad pysslar du med idag?


Svaret

Bara bra här, haft lite ärenden till stan idag. Nu slappar jag framför datorn, det regnar. Skälv då?


Brevet

Jag slappar oxå,uselt väder nu. vad gör du annars då?


Svaret

Jag har avslutat en yrekesutbildning och läser på högskola nu tills jag hittar jobb, själv då?


Brevet

Jobbar som mekaniker. vad vill du jobba med då? vad gör du på fritiden?


Svaret

...


Vet inte här heller vad o svara, verkar vara en normal en igen... Vilken otur för mig att få bara alla dessa normala nu, när jag vet hurdann klimatet där ute är egentligen.. svarar då...


Svaret

"Jag har läst till instaltionselektriker, så jag vill ju finna jobb i det. På fritiden är det väll mest dator, eller mina barn som gäller. Själv då?"


Tog någon minut till nästa svar:

Brevet
dottern film resa mc skoter gym och mycket mer. hoppas du finner jobb snart då


Är inte vidare sugen på svara, funderar mer på mackor och sånt.. Ska gå och undersöka skåpet efter käk..


Av Minna H - 6 oktober 2009 21:50

Han var oxå pang på rödbetan. Bild och prec har han.


Brevet

Hejsan!
Lust att chatta lite? Tyckte du såg väldigt trevlig ut
Du kan adda mig på msn! ********@hotmail.com är adressen... Eller skriv din egen... *L*
Hörs av, ok!?



Hur kan männen finna mig "trevlig", jag ser inte ett dugg natrulig ut på min bild, inte för fem öre! Och ögonen.. Jag ser ut som att jag väntar på att få stoppa kniven i förste bäste man, gärna en slööö en...


Hur o svara? Jag vill inte adda dem ju. Jag tar o svarar: Nej jag föredrar att bervväxla. Så vi hörs gärna för mig via mejl.

Av Minna H - 6 oktober 2009 21:42

Har ju inte hunnit vara inloggad. Men det har ändå kommit flera brev. Så man nr5 ut... Han har prec bild och km lång prec, mest roliga skämt som går runt på mail. Men några rader om sig själv i alla fall..


Mail nr 1

allt bra med dej


Mail nr 2

va mycke sladdar å band du har på dej


Mail nr 3

allt bra
tycker du de är kallt ute nu


Jag vet inte riktigt om jag ska svara på hans brev. Han verkar reko. Sänder några rader då, så som. "allt bara bra med mig, ja det är kallt och regnigt nu."


Av Minna H - 6 oktober 2009 19:57

Har ju samlat "vänner" genom åren på min msn, har en ytlig bekant som kom på mig. Han hoppas ju på att jag ska bli singel, eller något. Nu hitta han mig där, Ojoj..


Ska jag vara ärlig eller ska jag låtsas vara singel?

Presentation


Jag bloggar om brev på en seriös singelsajt, vilket utbudet idag är..

Jag tycker det är väldigt intressant med klimatet där, för de singlar idag vilka hoppas finna kärleken där ute...


Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker så här om singelbloggen...
 Vidrig, låt stackarns männen vara!
 Tråkig, bryr mig inte..
 Spännande, vilka puckon!
 Tragiskt att blogga om sånt
 Tragiskt att män är så.. (även kvinnor)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards