Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Minna H - 11 oktober 2009 20:42

Kollade upp hur många kvinnor det var online på detta sajt,  ca 75st från västernorrland...

och ca 110 män från samma ställe..

Av Minna H - 11 oktober 2009 18:48

Den mannen börjar ge mig order nu.. svarar fortfarande inte.. har varken mail eller lust..


Brevet

du skicka sms mej 073-******** nu   

Av Minna H - 11 oktober 2009 18:45

Fick brev, tog lite tid med tanke på att jag hade en rätt så uppkäftig svar på förra brevet..


Brevet

oj....nu var du trångsynt...


Svaret

mycket!   
Men förståd inte vad du inte fattade..    så jag fråga ju.. att gick fragan ut på själva meningen vad jag menar eller menar du att kvinnan inte funkar för annat än sex?  



Av Minna H - 11 oktober 2009 16:24

Fick svar på mitt svar, vilket får mig att förstå att det är verkligen en knullkontaktsajt denna sajt, som man annonserar ut som kärlekssök och har även i reglerna att man inte ska söka sex här. Men men, regler är visst för att brytas?

Har inga fler brev att skriva idag, bara en (finns bara ett visst antal brev som får sändas).. Den spar jag.. Till vad vet jag inte!!


Brevet

Ja du....du blir nog lika förvånad som jag här, med alla dom som jag har träffat här *L*
Tackar för Nomenera mig som ett Geni.....Skulle ju nästan ha Nobelpris här *L* 

Av Minna H - 11 oktober 2009 16:04

Jag har fått flera manliga vänner som finns på min msn år efter år, från tiden jag var singel. Kanske denna man är en sådan. Iq nivån verkar finnas över skärpet, och inte under...


Brevet

Ja man ska nog inte ta så seriöst på singelsajter, men guldkorn finns säkert   
slappar hemma idag bara blir lite dvd tittande senare.


Svaret

Jaa, men det är ändå lite tragiskt, att en sajt för att finna kärlken har blivit en plats för att finna helgens knull och någonstans tror jag att det är svårt att bygga upp en tillitsfull relation efter brev om planerad sexmeny för helgen, där man bara har varit en i mängden av helgmenyplanering..   
Jo, jag funderar oxå på att titta på film ikväll, köpt Poirot filmerna, men inte hunnit se än.. Vad blir det för film för dig?
Nästsista brevet för mig.. Vi får brevväxlas mer någon annan dag   



**fick snart svar



Brevet

Jo..ska erkänna att jag inte är ute efter nått speciellt förhållande sj, men för den delen skickar jag inte ut en massa knullinviter utan tar det som det kommer   
Poirot är bra, har köpt Rome som jag håller på att titta på.

Av Minna H - 11 oktober 2009 15:58

och brevet... kommer inte svara mer...


Brevet
ja menar de du puss 

Av Minna H - 11 oktober 2009 15:55

Brevet

Haha..guess not   
vad gör du nudå?



Svaret

Undersöker klimatet på denna seriösa singelsajt där man gör reklam för att finna kärleken, det är rätt så roande, och oroande... Du då?


**Han skulle bara veeta... hehe..

Av Minna H - 11 oktober 2009 15:45

Jojo.. visst... INTE.. kommer inte ens att svara.. Eller ska jag fråga vad han vill prata om?... Men jooo.. ska göra det!


Brevet

kan jag ringer dej


Svaret

Vad vill du prata om då?




Brevet

blev du glad hop med mej 073-***** sms


Svaret

   man blir inte ihop bara så dääär.. menar du allvar? är du rikgit hundra?




***Kommer inte skriva mer med den här mannen....

Presentation


Jag bloggar om brev på en seriös singelsajt, vilket utbudet idag är..

Jag tycker det är väldigt intressant med klimatet där, för de singlar idag vilka hoppas finna kärleken där ute...


Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker så här om singelbloggen...
 Vidrig, låt stackarns männen vara!
 Tråkig, bryr mig inte..
 Spännande, vilka puckon!
 Tragiskt att blogga om sånt
 Tragiskt att män är så.. (även kvinnor)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards