Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Minna H - 14 oktober 2009 20:20

*skrattar gott åt mig själv*

Fyya, tänk om jag är en av dem som denne skriver om? Ja något störd är jag ändå som vill göra detta... Så jag vart tvungen att berätta.. Han känns som hederlig, korkat att hålla på och luras.. Menar, de finns tillräckligt få de där ute som är okej, LÄA BARA MIN BLOGG så fattar ni! hahahha.. Sällan man kommer på en trevlig brevkompis, men så är det ibland. Folk kommer och går i ens liv..



Brevet

Mmm..
Just detta hur folk blir bakom en skärm, o när de slipper står för sitt
beteende är intressant   ..
Många säkert här för att ragga upp lekkamtrater i bingen, andra söker den här
artifisiella bekräftelsen..
Vissa har sökt, funnit nån men
fortsätter trotts det att söka efter nån annan / bättre   ..
En del upptagna / gifta tjejer slår nästan knut på sej för att komma
på en anledning
eller för att ge sej själv ett godkännande
att hänga på en dejtingsite trots att det redan har förhållande..
Grattis till examen!     
Hoppas på att det inte är alltför svårt att hitta lärlingsplats   ..
Gör du när du inte surfar runt här? Barn?  



Svaret

   förlåååt.. senaste dagarna har jag som undrar själv för att om jag är en av dem som slår knut på sig själv.. men hålller på och bloggar om brev, hur män är på kontaktsajt för att sedan göra om till bok för att försöka få det publiserat... min kille vet om min projekt.. så som hela min familj... osv osv..... känns ändå som viktigt att även säga till dig... för du verkar ändå vettig (ni ligger inte i majoritet).. har bloggat dig och kommer blogga även detta,,, så om brevväxlig är fortfarand är intressant.. så.. (men var vänlig och berätta inte vidare detta).. har ett antal vänner som vet om och som är på nk.. som inte blir bloggade... tjejer o killar...

Av Minna H - 14 oktober 2009 12:34

Haft lite gästboksartigheter ett tag. Så nu gick han från gästbok till brev när jag inte hade haft tid att svara..



Brevet

hejsan nå jo du har väl int tid o prata me mej . du får ha en fin o trevlig dag sötis hoppas vi höres snart igen . sköt om dej många ömma kramar från mej ******** .           


Svaret

Pluggar, så det blir mycket data men inte hela tiden här på sidan. Ha en fin fin dag du med..




Av Minna H - 14 oktober 2009 12:28

svar igen



Brevet

okej är mkt ute i skoj och mark vore skoj att lära känna dig bättre


Svaret

Ja vi håller ju på och lära känna varandra på brevbasis.. Fast vi kanske borde öka antalet bokstäver?

 Som att fråga varandra om något, berätta något om oss själva.

Kanske hitta ett gemensamt intresse som vi har eller något sånt, då brukar man kunna lära känna varandra bättre och lättare..

Jag är äldsta syster av flera barn, och har två egna barn..

Själv då?

Av Minna H - 14 oktober 2009 09:24

Har fått brev... *ler stort* tös? njaeee, msn hoppar jag nog över, har nog aldrig sett så mycke snorre så som då när jag addade män på msn som singel.. Och jag tror inte att porrbilder skulle uppsakttas på blogget... För skulle jag adda dem så skulle jag förbanne mig lägga ut bilder oxå! *skrattar*


Brevet

okej tycker du verkar vara en trevlig tös vore enklare att snacka via msn om du har lust till det


Svaret

Hej!

Nej inge msn för mig, tyvärr.. Men brevväxlar gärna..


Brevet

det gör ja med vad pysslar du med på fritiden då


Svaret

Ja nu när det börjar bli kallt så är det mest innomhusaktiviteter som gäller för mig..

Bloggar en hel del, läser skoluppgifter, lägger puzzel... brevväxlar här... Ja, inte så mycket med andra ord,men får dagarna att gå och önskar att dagarna skulle ha några timmar till..   
Själv då?

Av Minna H - 14 oktober 2009 08:25

Fick svar..


Brevet

" Syrra "   ...?
Ser jag ut som en fjolla, lr?   
Jobbar som skötare, lr behandlingsassistent som d numera heter!   
Väl inget drömjobb direkt..
Men det funkar, och just nu har jag inte
lust att läsa vidare. Vet som inte vad jag ska bli   ..
Vilka jobbar du åt? Vanligt med tjejer som jobbar som elare?   
Vad fick dej att skaffa konto här?
Många frågor, å andra sidan: Frågar man inget får man inget veta!   
Ha en skön dag!   

/****


Svaret

Men nåååå, ta inte de på det viset!   
Är man den omhändertagande typen så är det ju ett perfekt jobb, man ska inte lägga såna som mig på sånt.. Jag är mer teknisk.. kankse.. men absolut mindre omhändertagande..    Vill man ha ner sjukhusvistelsesiffrorna o sånt genom dödsfall så är jag rätt kvinna för jobbet!   
Vi finns nog bara 1%, men jag har inte något jobb nu. Läser på universitet och ska börja söka lärlingsplats... Blev klar för tre veckor sen med utbildningen..
Jag forskar väll mest i hur män är på singelsajter, söker inte.. forskar.. tycker det är intressant klimat här, hur män blir funtade bakom en skärm.. Hur folk är när de inte behöver mest troligt stå för sina uttal.. Och hur kanske människor är i verkliga livet, för anonymiteten ger ju en reflektion till hur folk är innersinne..
Tack! Och ha en fin dag du med!   

Av Minna H - 14 oktober 2009 08:17

Nytt brev, han är helt fantastiskt varierande! Jag är helt exatiskt... nu är han online som "pilsk".. Skaffa dig ett jobb... *suck* Kommer inte svara....


Brevet

hejsan gullet!  

Av Minna H - 14 oktober 2009 07:20

man 43 har bild och ovanligt vettig presenation.. Säängen igen... Kopierar skriften; Har funderat på en sak.. varför är inte sängen lika skön på kvällen som på morgonen? På kvällen är det trögt att ta sig i säng, och på morgonen är det trögt att ta sig upp!  



Brevet

Brukar inte vara fräck men kan inte låta bli att reflektera över din fundering om sängen - det beror väl på vad som finns i sängen.  


Svaret

I det här fallet, täcke och kudde!   

Presentation


Jag bloggar om brev på en seriös singelsajt, vilket utbudet idag är..

Jag tycker det är väldigt intressant med klimatet där, för de singlar idag vilka hoppas finna kärleken där ute...


Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker så här om singelbloggen...
 Vidrig, låt stackarns männen vara!
 Tråkig, bryr mig inte..
 Spännande, vilka puckon!
 Tragiskt att blogga om sånt
 Tragiskt att män är så.. (även kvinnor)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards