Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Minna H - 13 oktober 2009 21:47

En man utan bild men med presentation om att han vill träffa någon för att mysa med, eller några? Jaja, vilket som.. Har hur många brev som helst kvar.. och får bara tydligen koritkorta brev.. Så okej. Jag slänger bort dem på kortikorta.. ska gå och sova sen.. Sömen är mer livlig i händelser än breven!! Är ärlig med svaret eftersm jag bor inte där, har bara skrivit på kontaktsajten att jag gör det, vill ju inte avslöja presis var jag bor..



Brevet

vad gör man i timrå för kul?
 


Svaret

Ingen aning...


**fick snabbt svar, hur avsnoppar man av det där enklast??


Brevet

jaså vad har du lust med då? 


Svaret

God chokladkaka?



**fick brev medans jag svarade.. han reflekterar över min sängtanke..


Brevet
Det där med sängen va bra.Har du kommit på det själv?Stämmer enormt bra. 

+ Brevet
ok ska jag komma till dig med en?
 

Svaret
Kan tänka och nej tack...

Av Minna H - 13 oktober 2009 20:15

Kort presenattion med hotmailadress för chatt och ingen bild..

Han syftar på min lilla tanke om sängen..

Svarar inte på den, känns som att jag vill spara mina få brev till något med fler rader på..


Brevet

Sängen...
ja den är bara trög...så är de   


Av Minna H - 13 oktober 2009 19:07

Det var något med en här mannen... minns inte.. borde nog läsa bloggen.. jaja... det visar sig...



Brevet

gör du


Svaret

bloggar och skriver brev, du då?


**fick svar snart igen.. så kortkorta brev!


Brevet

ser på tv nu

Av Minna H - 13 oktober 2009 19:01

Fick brev igen


Brevet

Jo precis, manliga strippor   
jo nog finns det motsvarande med kvinnliga, men det är aldrig några uppträdanden här.. var så ja menade =)
hihi låter nästan som att du antingen går på fel ställe eller är med fel folk om det är så illa att du måste dricka dig redlös för att stå ut med en kväll ute   
låter spännande, vad blir man när man läst klart om humanoria då ?


Svaret

Nja, inte med fel folk.. Men det är tråkigt me att vara ute, var kul ett tag, men inge kul i längden... Samma folk, eller olika folk men med samma beteende..   
Blir inget med den här kursen, mer än någon ord rikare och någon krona fattigare... (studielån)

Av Minna H - 13 oktober 2009 14:41

oj, höll på att glömma fick mail igår från denne man igen... Låvade i hans gästbok att svara på brevet idag (när jag fått nya brev)


Brevet

Well, vi killar kan säker vi oxå!   
Förmodar att d var det minska man kan säga!     
Får du mkt
sexanspelningar / knasmess?
Jävla synd att så många ta chansen att flippa ur för att de är på nätet.
Live får ju såna kommentarer vissa konsekvenser..
Bra idé att studera nu när det är tufft på arbetsmarknaden.   
Jag jobbar inom vården.
Än så länge bör tilläggas..! En massa
tjänster på sjukhuset ska ju bort, och jag är kanske
en av de som försvinner..
Ska iof inte tas bort några tjänster inom psykiatrin, men kommer
att ske en del omplaceringar..
Elare förmodar jag är elektriker?   

/ ******



Svaret

joo, de kan man väll säga.. Väger jag inte mina ord på en guldvåg och inte håller mig jätteneutral så kommer de serverandes med lemmen   
Lätt att vara anonym i breven, inte håller de på så i gästboken heller.. Man är väll bara ett objekt likt porrtidningarnas brudar, utan identitet och sånt. Av någon anledning får jag mycket lättare sånt skit än mina väninnor! De har fått läsa brev och vad jag har sänt, så ser de att jag inte triggar dem.. Ibland gör jag det så klart (när jag misstänker att de är så men håller igen).. Då kommer de me lemmen fort som sjutton   
Jupp, misstänkte att du va en syrra.. hihi..
Ja, elare är elektriker..
ps.. Mina brev har sinat bra idag, så jag kanske inte svarar på brev idag..   

Av Minna H - 13 oktober 2009 14:34

Jag börjar fatta en sak..

När jag tänker på mysa så tänker en man på sex.

När jag tänker på kramas så tänker en man på sex.

När jag tänker på kela så tänker en man på sex.

När jag tänker på umgås tänker en man på sex.

När jag tänker på fika tänker en man på sex..


Missat något aktivitet i kommunikationsproblemen??

Verkar gälla i alla fall på nätet dessa komunikationsproblem..

Av Minna H - 13 oktober 2009 14:17

Fick svar igen


Brevet

hihi ja det ja menade med det är att vi killar får ju i princip aldrig ha ngt motsvarande till eran ladies night....alltså strippor :*)
Så därför tycker jag er ladies night är en berömd kväll, drar ju också mycket folk och desto mer flickor till stället   
Går du aldrig ut på krogen menar du eller är det bara väldigt sällan ?
ja studierna får man väl inte skjuta allt för mkt på, vad läser du förresten ?


Svaret

Jahaa, så de är manliga strippor där? Okej, det fattade jag inte. Kan tänka mig att det är uppskattat.. Varför fattar jag inte riktigt.. Jaha? så det finns inte motsvarande med kvinnliga strippor? Kånstigt, föreställer mig att det är som ett \"kvinligt\" talang som män uppskattar.. Var i finns det roliga att se på män som rör sig som kvinnor?? För strippa är ju åla runt..   
Är väll ute ibland, var ett tag sen sist.. Men man måste vara så full för att tycka att det är ens roligt, och eftervärkningarna är inte lockande nog.. Dyrt som fan och man mår räv efteråt.. Så jag hoppar över utenöjen på krog o sånt   
Läser på universitetet, humanoria.. Avslutat en yrkesutbildning nyligen som elare.. Men Har inte hunnit söka lärlingsplats än, lite trögt ändå på den delen av arbetsmarknaden..


Av Minna H - 13 oktober 2009 14:01

Fick svar igen (han är för sjutton lika gammal som min pappa! och vad har vi gemesamt och inresse att prata om?)

 

Brevet

jadå,men jag har slut på meddelanden nu tyvärr,,kan jag ringa dig??



Svaret

Nej

Presentation


Jag bloggar om brev på en seriös singelsajt, vilket utbudet idag är..

Jag tycker det är väldigt intressant med klimatet där, för de singlar idag vilka hoppas finna kärleken där ute...


Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Tycker så här om singelbloggen...
 Vidrig, låt stackarns männen vara!
 Tråkig, bryr mig inte..
 Spännande, vilka puckon!
 Tragiskt att blogga om sånt
 Tragiskt att män är så.. (även kvinnor)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2009
>>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards